Altijd genoeg binnenwerk

Je hebt in mijn Facebook webinar kunnen zien hoe je een perfecte doelgroep kunt maken om meer binnenwerk binnen te halen.
Maar een goede doelgroep alleen is natuurlijk niet genoeg. Je aanbod moet ook onweerstaanbaar zijn.
Dat is niet hetzelfde als heel veel korting geven.

Sterker nog, ik adviseer je helemaal geen korting te geven. Korting geven is leuk om producten te verkopen, maar schilderen is geen product.
Het is een dienst!
En diensten moet je geen korting op geven.
Wat kun je dan wel doen?

Begin eens met kijken in andere branches: hoe doen ze het daar?
En kijk ook eens bij je concurrenten: zijn er die iets anders aanbieden dan korting?
Ik heb gezien:

  • materiaal gratis
  • BTW ‘terug’
  • kleuradvies gratis
  • wc erbij
  • duurdere verf, bijvoorbeeld schrobklasse 1 ipv 2

Het zijn zomaar een paar idee├źn.
Maar wel hele belangrijke.
Want om je klant te ‘verleiden’ moet je dus een onweerstaanbaar aanbod maken.
Maar onweerstaanbaar betekent niet korting.
Dat is namelijk hetzelfde als zeggen: er zit ruimte in mijn aanbod.

‘BTW terug’ klinkt al heel anders.
Hoewel het hetzelfde is.
En als je dan ook nog zegt:
‘Bij opdrachten gegund voor 31 december 2019 de BTW terug’ begint het een beetje op onweerstaanbaar te lijken.

De komende winter ga ik vanaf december tot maart iedere week een tip geven.
Een gratis tip!
Om jou te helpen bij het binnenhalen van binnenwerk.
Want dat thuis zitten of buiten op de steiger staan in de kou, dat moet echt de wereld uit!

Ik wil dat mijn winter ramvol gaat zitten dus ik meld me aan!

Je e-mail (verplicht)

Delen? Graag!